خدمات باربری

معرفی خدمات باربری و اتوبار شهر تهران

خدمات باربری

معرفی خدمات باربری و اتوبار شهر تهران

آماده کردن روحی فرزندان برای جابه جایی و اسباب کشی

دیر یا زود، بسیاری از خانواده ها با جابه جایی و نقل مکان روبرو هستند. اسباب کشی به عنوان نقل مکان می تواند برای پدر و مادر، تجربه ای تکراری و قابل درک باشد که بالاخره آنرا به اتمام خواهند رساند اما بچه ها، ممکن است نتوانند بطور کامل آن را درک کنند و با آن کنار بیایند.

برخی از بچه ها به زمان و توجه ویژه در طول جابه جایی و اسباب کشی نیاز دارند. سعی کنید این نکات را برای انکه  روند جابه جایی برای همه کمتر استرس زا باشد مد نظر قرار دهید. 

تصمیم گیری برای اثاث کشی یا جابه جایی

بسیاری از بچه ها در یک اسباب کشی، دچار عدم درک و انس گرفتن به موارد تغییر میباشند بدین صورت که به راحتی نمیتوانند با محیط اطراف، تعییر مدرسه جدید، دوستان جدید ، زندگی اجتماعی انس بگیرند و آنرا بپذیرند. در وهله اول  به بچه های خود برای انجام اسباب کشی زمان دهید و انها را اماده سازید حتی اگر مواردی اینچنین به صورت حاد در انها مشاهده نمودید اثاث کشی را برای مدتی به تعویق بیاندازید  تا در صورت امکان، به بچه های زمان برای تنظیم و درک این مساله را بدهید.

تصمیم به جابه جایی ممکن است به دلیل انتقال شغل یا مسائل مالی باشد. حتی اگر شما در مورد اسباب کشی خوشحال نیستید، اما سعی کنید برای حفظ نگرش مثبت در مورد آن، در زمان انتقال، خلق و خو و احساس خوبی را از خود بروز دهید. نگرش پدر و مادر می تواند تا حد زیادی به بچه ها  کمک نماید تا اعتماد به نفس و ارامش خود را در طول نقل مکان و بعد از آن حفظ نمایند .

بحث در مورد حرکت با کودکان و نوجوانان

مهم نیست که چه شرایطی دارید و دلایل شما برای اثاث کشی چیست، مهم ترین راه برای آماده سازی بچه ها به حرکت آن است که در مورد آن صحبت کنید.سعی کنید به آنها  اطلاعات خوبی در مورد حرکت در اسرع وقت بدهید و به سوالات به طور کامل و صادقانه پاسخ دهید همچنین پذیرای تمام واکنش های مثبت و منفی انها باشید. بچه ها همیشه درک نمی کنند که ممکن است جابه جایی به معنای بهبود زندگی خانواده باشد و احتمال دارد در جنبه های ترسناک از تغییر متمرکز شده باشند. صحبت ارام با انها میتواند در تغییر نگرش و احساس امنیت انها بسیار موثر باشد..

بچه ها را در برنامه ریزی برای جابه جایی تا آنجا که ممکن است دخیل کنید. با  آنها مانند شرکت کنندگان در روند جستجوی خانه و یا جستجو برای یک مدرسه جدید رفتار کنید. این باعث می شود که از تغییر کمتر احساس ترس نمایند و راحتر و مشتاقانه تر از ان استقبال کنند..

اگر شما در حال جابجایی  درون شهری هستید و برایتان مقدور هست سعی کنید به بچه های خود شانس بازدید از خانه جدید ، و اکتشاف محله جدید را بدهید و نظر انها را جویا شوید.

رعایت موارد ذیل میتواند اسباب کشی را به عنوان یک بهبود در نظر بچه ها جلوه دهد و نه یک تهدید. این امر موجب میشود که انها انرا پذیرفته و از ان استقبال کنند و حتی در بسیاری از موارد با شما همکاری نماییند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.